چرا پیامک تبلیغاتی برای کسب و کار شما مهم است؟ +نحوه ارسال پیامک تبلیغاتی

ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه

برای هر کسب و کاری، ارتباط شرط اول بقاست. اما امروزه دیگر روش های قدیمی تبلیغات مثل نوشته های روی دیوار، پخش برگه های تبلیغ و یا بنر تبلیغاتی جواب گو نیستتند. چرا که مخاطبین محدودی را پوشش می دهند. اما چطور می توان با هزاران مخاطب به صورت هم زمان ارتباط گرفت؟ جواب در دست ماست؛ از طریق پیامک تبلیغاتی انبوه!

پیامک تبلیغاتی انبوه یکی از روش‌های مؤثر برای تبلیغات و بازاریابی است. این روش توانسته بسیاری از کسب و کارها را در جذب مشتریان جدید و حفظ مشتریان فعلی، یاری کند. همین امر نیز سبب شده ما در این مقاله به معرفی بیشتر نحوه ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه بپردازیم، با ما همراه باشید.

پیامک تبلیغاتی انبوه چیست؟

پیامک تبلیغاتی انبوه به ارسال پیام‌های تبلیغاتی به یک نفر یا گروهی از افراد با استفاده از یک سامانه ارسال پیامک اشاره دارد. این پیام‌ها معمولاً شامل اطلاعات تبلیغاتی، پیشنهادات و تخفیف‌های ویژه برای مشتریان به تعداد زیاد یا انبوه می‌باشد.

مزایا و معایب ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه

ارسال پیامک تبلیغاتی به صورت انبوه یکی از روش‌های محبوب در بازاریابی پیامکی است. این روش، امکان ارتباط سریع و مستقیم با مشتریان را فراهم می‌کند. بیایید به مزایا و معایب استفاده از پیامک تبلیغاتی انبوه نگاهی بیندازیم‌:

مزایا       معایب
دسترسی آسان با هزینه کمتر محدودیت در تعداد کاراکترها
ارتباط سریع و مستقیم محدودیت‌های قانونی
هدف‌گیری مخاطبین نیاز به مدیریت دقیق
افزایش نرخ تبدیل و فروش ارسال فقط به صورت متنی
ارسال هدفمند و سفارشی تاثیر نامناسب تبلیغات در صورت تبلیغات غیرهدفمند
امکان ارسال پیام‌های گوناگون  
سادگی و راحتی استفاده  

استفاده از سامانه پیامکی برای ارسال پیامک هدفمند مدیریت ارسال پیامک را راحت می کند و شما با استفاده از یکی از روش های ارسال پیامک می توانید بازخورد بالایی از راسال پیامک های انبوه برای هزاران نفر دریافت کنید.

با خرید سامانه پیامکی پیام رسان به امکانات فوق العاه ای برای ارسال پیامک دسترسی پیدا خواهید کرد که ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه را بصورت هدفمند برای شما ممکن خواهد کرد

ارسال پیامک تکی

روش‌های ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه

ارسال پیامک انبوه به روش‌هایی اشاره دارد که به کسب و کارها امکان می‌دهد پیام‌های تبلیغاتی خود را به گروه‌های بزرگی از مخاطبان ارسال کنند. استفاده از این روش‌ها کارآمدی بالایی در تبلیغات و بازاریابی دارد؛ زیرا امکان ارتباط سریع و مستقیم با مخاطبان را فراهم می‌سازد.

ارسال پیامک منطقه‌ای به شهر و استان

ارسال پیامک منطقه‌ای به شهر و استان امکان فرستادن پیامک‌های تبلیغاتی به مخاطبان متمرکز در یک شهر و استان مشخص را فراهم می‌کند. این روش به کسب و کارها اجازه می‌دهد تا به صورت هدفمند و موثرتر با مشتریان محلی خود ارتباط برقرار کنند.

ارسال پیامک از روش نقشه

در این روش ارسال پیامک (ارسال پیامک از روی نقشه) تنها کافیست که منطقه مورد نظرتان را از روی نقشه انتخاب کنید. سپس برای شماره های موجود در مناطق انتخابی‌تان که در آن شهر را روی نقشه مشخص کردید پیامک تبلیغاتی انبوه ارسال کنید.

ارسال پیامک از روی کد پستی

ارسال پیامک از روی کد پستی به کسب و کارها اجازه می‌دهد تا پیامک‌های تبلیغاتی خود را به شماره مخاطبانی که در یک منطقه خاص با کد پستی مشخص فعالیت می‌کنند، ارسال کنند. این روش به دقت بیشتری در تعیین مخاطبان و هدفگذاری تبلیغاتی محلی کمک می‌کند.

ارسال پیامک براساس مشاغل و اصناف

این روش به کسب و کارها امکان می‌دهد تا به دقت بیشتری در هدفگذاری تبلیغاتی بپردازند و پیام‌های خود را به مشاغلی که علاقه‌مند یا مرتبط به محصولات یا خدمات شما هستند، ارسال کنند. این اطلاعات به کسب و کارها کمک می‌کند تا تبلیغات خود را به شکل موثرتری ارسال کرده و بازدهی بیشتری داشته باشند.

ارسال پیامک بر اساس پیش شماره

با توجه به پیش شماره مخاطبان، پیام‌های تبلیغاتی به گروه‌های مشخصی از مخاطبان با پیش شماره مشخص ارسال می‌شود، که این روش به هدفمندی بیشتر و کاهش هدر رفت هزینه تبلیغات کمک می‌کند.

شما با دسترسی به محیط کاربریپنل پیامک پیام رسان و هریک از این امکانات برای ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه براحتی می توانید پیامک تبلیغاتی انبوه برای جامعه هدف ارسال کنید و نتیجه خوبی از تبلیغات دریافت کنید.

پنل پیامک

بهترین سامانه ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی

سامانه ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی یک سرویس آنلاین است که به کسب و کارها اجازه می‌دهد تا پیامک‌های تبلیغاتی خود را به تعداد بزرگی از مخاطبان به صورت همزمان و انبوه ارسال کنند. این سامانه‌ها معمولاً امکاناتی از قبیل:

  • ارسال پیامک زماندار
  • خرید خط اختصاصی
  • ارسال پیامک هوشمند
  • امکان دریافت پیامک
  • ارسال پیامک منطقه ای
  • بانک جامع و بروز شماره تلفن
  • ارسال پیامک از فایل اکسل
  • گزارشگیری از وضعیت ارسال پیامک
  • ارسال پیامک مناسبتی(تولد، تخفیف و..)

کلام آخر

با توجه به رشد روزافزون تکنولوژی در همه حوزه ها، روش های تبلیغاتی نیز تغییر نموده اند. امروزه روش های قدیمی کار آمدی خود را از دست داده اند. همانطور که در این مقاله اشاره کردیم، ارسال پيامک تبليغات انبوه یکی از روش هایی است که به شما امکان می دهد در سریع ترین حالت ممکن با هزاران مخاطب ارتباط موثر برقرار نمایید.

اگر شما هم قصد ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه را برای کسب و کار خود دارید ما سامانه پیامکی پیام رسان را با ویژگی ها و امکانات فوق العاده برای ارسال پیامک به جامعه هدف به شما معرفی می کنیم.

شما با مراجعه به آدرس اینترنتی payam-resan.com می توانید پنل اس ام اس پیام رسان را درخواست دهید و با ورود به محیط کاربری این پنل پیامک از 100 پیامک هدیه تست این سامانه پیامکی برای ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی استفاده کنید.

امیدواریم این مقاله به شما در جهت ارتقا کسب و کارتان کمک نموده باشد.

ارسال دیدگاه

57 − 56 =